ПЕДАГОГ ПСИХОЛОГ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР
Педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру.
Нормативтік құжаттар тізімдемесі:
«Білім туралы» 27.07.2007 ҚР заңының 6-бабы, 2-тармағы 24-6 тармақшасына сәйкес:
1. «Білім туралы» 27.07.2007 ҚР заңы.
2.Психологиялық қызмет көрсету ҚР Конститутциясы.
3.Бала құқықтары туралы конвенция.
4.Орта мектеп психологының концептуалдық құжаттары.
Психологиялық қызметтің мақсаты:
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің міндеттері:
1. Білім алушылардың тұлғалық, зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2. Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
3. Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.
4. Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
5. Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен пеагогтерге консультациялық көмек көрстеу;
6. Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету.
І. Психодиагностикалық бағыттар
№ | Тақырыбы | Жүргізу әдісі | Мерзімі | Кімдермен жүргізіледі? | Қайда қаралады |
1 | Іс-құжаттарды толықтыру, жоспарлау | Тамыз | |||
2 | МАДС, 1-ші сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуі. 5-ші сынып оқушыларынының бейімделу ерекшеліктерін кешенді зерттеу | 1.Керн Иерасек тесті Автопортрет әдістемесі 2.«Саған мектебің ұнай ма?» /А.Лусканова/ «Оқу жылы сен үшін қалай басталды?» | Қыркүйек-қазан | МАДС, 1-ші сынып, 5 сынып оқушылары | ДЖМ |
3 | 1,5 сынып ата-аналарымен психологиялық диагностикалау | Жиналысқа қатысу Сауалнама | Қыркүйек- Қараша | Ата-аналар | ДЖМ |
4 | Бала психикасының дамуындағы кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, дифференциалдық диагностика жасау | Диагностика | Тамыз-қараша | Үйде оқитын, ОПМПК-да есепте тұрған оқушылар | Анықтама |
4 | Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс | Жеке жұмыстар, диагностика | Қыркүйек, қаңтар, мамыр | Үйде оқитын, ОПМПК-да есепте тұрған оқушылар | Анықтама |
5 | «Оқуға мотивация» | Л.Г.Лусканова сауалнамасы | Қазан | 6,7,8 сынып оқушылары | Ата-аналар жиналысы |
6 | 9 сынып оқушыларының кәсіби ой-ниетін, бағыттылығын анықтау | «Климов, Д.Голлонд», «СДС», «Қызығушылық картасы, А.Е.Голомшток» /Радиал баспасы 2005ж/ | Қазан-желтоқсан | 9 сыныптар | Пед кеңес |
7 | Жас мамандарды, мұғалімдерді диагностикалау | «Сіз қандай мұғалімсіз?» «Мұғалім агрессивтілігі» А.Ассингер тестісі | Қазан | Жас мамандар Пед ұжым | ДЖМ |
7 | «Мұғалім әдебі», «Мұғалім мен оқушы арасындағы психикалық қарым-қатынас» \Баяндама\ | Сауалнама, анкета. | Қараша | Пед. ұжым | Пед. кеңес |
8 | 11 сынып оқушыларын психодиагностикалық зерттеулерден өткізу | «Білгім келеді?» Ф.Бизақова Тест | Қазан Қараша | 11 сынып оқушылары | ДЖМ |
9 | Ақыл-ой дамуын диагностикалау | ШТУР | Желтоқсан | 9-10 сын.оқушы. | Анықтама |
10 | «Темперамент типін анықтау» | «Айзенк» тест | Қазан-Қараша | 5,6,7,8 сынып | Анықтама |
11 | Суициалды мінез-құлықты анықтау | «СБЗ» тест | І, ІІІ тоқсан | 7-11 сыныптар | Анықтама |
Тақырыбы | Жүргізу әдісі | Мерзімі | Кімдермен жүргізіледі? | Қайда қаралады | |
12 | Мектепке дайындық деңгейін зерттеу және дамыту жұмыстары | Диагностика | Қаңтар-сәуір | М.а.д тобы | Анықтама |
13 | «Көңіл-күй барометрі», «Оқу мотива-сы» | Тест | Қазан | Ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушымен | Анықтама |
14 | Дарынды балаларды анықтау, тізімін алу «Қауіпті топтағы» балаларды анықтау Дарынды балалармен жұмыс | «Дарындылық картасы» «СБЗ», | Қазан Қараша Қаңтар | Сынып жетекші-р 7,9 сынып | ДЖМ |
15 | «Баланың балабақшаға бейімделуі» | Бақылау, қадағалау | Қыркүйек | Шағын орталық тәрбиеленушілері | Ата-аналар жиналысы |
ІІ. Консультациялық бағыттар
№ | Бағдарламалық әрекеттер | Өтілу формасы | Мерзімі | Кіммен жүргізіледі? | Жауапты адам |
1 | Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес пункті жұмысын ұйымдастыру | Кеңестер жүргізу | Тамыз Қыркүйек Үнемі | Ата-аналармен /онлайн/ | Психолог Л.С.Жантубина |
2 | Мектеп ішінде жағымды психологиялық хал-ахуал орнатуға көңіл аудару. Сұраныс бойынша кеңес ұйымдастыру | Топтық, жеке кеңес | Үнемі | Педұжым мүшелері Ата-аналар Оқушылар | |
3 | Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмо-налды күйзеліс жағдайда болып табылатын оқушыларға, педагогтерге психологиялық қолдау көрсету | Кеңес беру Әңгімелесу | Үнемі | Оқушылар Педұжым | |
4 | МАД,1-ші, 5-ші, 9-шы сынып пән мұғалімдеріне, ата-аналарға бейімделуге байланысты кеңес беру | Әңгімелесу, кеңес | І-ІІІ тоқсан | Ата-аналар Мұғалімдер | Ата-аналар жиналысы |
5 | Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жеке жұмыстар /қажет жағдайда/ | Бақылау, кеңес, ойын-жаттығу | Ай сайын | Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар | |
6 | Сынып жетекшілерін, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру | Тоқсан сайын | Мұғалімдер, ата-аналар | Ата-аналар жиналысы | |
7 | 9,11 сынып оқушыларын мамандық таңдауға бағыттау және емтиханға психологиялық қолдау жұмыстары | «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» «Болашақтың 10мамандығы» | Желтоқсан Сәуір | 9 -11 сынып оқушылары | |
8 | Жыныстық, гигиеналық тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру. | «Қыз бала және қоршаған орта» Кеңес беру, әңгімелесу | Қыркүйек | 7-11 сынып қыздары | Қыздар жиналысы |
9 | «Депрессиядан қалай арылуға болады?» | Кеңес беру | Желтоқсан | Педұжым | Әдістемел. кеңесте |
ІІІ. Ағартушылық-профилактикалық бағыттар
№ | Жүргізілетін жұмыстар | Өтілу формасы | Мерзімі | Кіммен жүргізіледі? | Қайда қаралады? |
1 | «Бала зейінін дамытудың жолдары» | Ескертпе-жадынама | Қыркүйек | Ата-аналар | Ата-аналар жиналысы |
2 | Бастауыш сыныптарға қабылданған балаларға арналған сауықтыру іс-шаралары | Тренинг Психологиялық ойындар | ІІ тоқсан | 1 сынып оқушылары | |
3 | Педагогтерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық қолдау, жұмыстарын бақылау. | «Қысымнан арылу тәсілдері» кинестетикалық жаттығулар | Уақытында | Мұғалімдер | ДЖМ |
4 | Үйден оқитын оқушылармен жұмыс | Бақылау, ойын-жаттығу | Айына 2 рет | Оқушылар Ата-ана | |
5 | Оқушылармен жас ерекшелігіне қарай теңестіру жұмыстары | Тренингтер | ІІІ-ІҮ тоқсан | 5-6-7-8 сынып оқушылары | |
6 | 1-ші сыныптың мектепке бейімделуі, 5-ші сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу. | «мектепке саяхат» «5 сынып еліне саяхат» Тренинг | Қыркүйек | 1,5 сынып оқушылары | |
7 | ОЖСБ тапсыратын сыныптармен психологиялық тұрғыдағы жұмыстарды жүргізу. | Кеңес Тренингтік жаттығулар Псих.ойындар | Қаңтар-наурыз | 4,9 сынып оқушылары | |
«Мюнстенберг» әдісі «1-90 сандар» әдістемесі, «Бурдон» тесті | Қараша Ақпан | 11 сынып | |||
8 | Әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, медбике және ППК жұмысына ықпал ету | Кеңес беру | Тоқсан сайын | Пед ұжым Медбике | |
9 | «Қыз қандай болу керек?» | Әңгімелесу , кеңес беру | Ақпан Наурыз | 7-8 сынып 9-11 сынып | |
10 | «Ойынның бала дамуына әсері» | Шағын-дәріс | Қаңтар | ШО тәрбиешілері | Ата-ана жиналысы |
ІV. Түзету-дамытушылық бағыттар
1 | 1,5 сыныптардың бейімделу қиындықтарын алдын алу | Қараша –желтоқсан | 1,5 сынып оқушылары | Қайда қаралады? | |
2 | Суициалды мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары | «Мен өмірге құштармын» «Басқа түскен қиындық қатып қалмайды» тренинг | Қараша Мамыр | Оқушылар Ата-аналар | |
3 | Педагогикалық ұжыммен және жас мамандармен жұмыс | ІІІ-ІҮ тоқсан | Мектеп ұжым мүшелері | ||
4 | Дарынды балалармен Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары | ІІ-ІІІ тоқсан | Оқушылар | |
5 | Жеке тұлғалық дамыту жұмыстары | Түзету-дамыту жұмыстары Тренинг | Оқушылар | ||
6 | Жанжалдық тұлға аралық қатынастарды түзету | ІІ-ІІІ тоқсан | Оқушылар | ||
7 | «Радар» тәсілі «Мюнстенберг», «1-90 сандар», «Бурдон» «Жүйке-психикалық қысым мен қатаюдан арылу» «Тілек», «Энерияны қайтару» | Әдістеме. /Ф.Бизақова/ Тест, әдістеме Кинестет.жаттығу Мандаламен жұмыс | Желтоқсан Қараша Ақпан Сәуір Мамыр | 11 сынып | |
8 | Үйде оқитын оқушымен жұмыс | Түзету-дамыту жұмыстары | Айына 2 рет | 2 сынып | |
9 | Девиантты мінез-құлықты түзету. «Жаман-жақсы қасиеттер». «Өзін-өзі бағалауын арттыру» «Мен өз болашағымды қалай көремін» | Ойын Тренинг Тренинг | Қаңтар Ақпан Наурыз | Тиісті сыныппен | |
10 | «Стреспен қалай күресуе болады?» | Жаттығу | Қараша | Жас мамандар |
Ү. Әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар
1 | Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы дерекқорын қалыптастыру | І тоқсан | |
2 | Шағын орталыққа жаңа келген балалардың мәліметтерімен танысу | Қыркүйек | |
3 | Құжаттар, АКТ, (дефектолог, медбике, пед.ұйымдастырушы, ДТІЖО бірлескен жұмыстар | Қыркүйек | |
4 | Девиантты мінез-құлықты оқушыны анықтау | Қыркүйек | ДТІЖО, ЮПТ, сынып жетекшілері |
5 | Аралас мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша өзара іс-қимыл нәтижелерінің мониторингін жүргізу | Уақытында | Дефектолог Медбике Психолог ЮПТ инспектор. |
6 | Кәсіптік құзыреттілік, функционалдық міндеттер шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша аралас- мамандармен жұмыс | Уақытында | Дефектолог Психолог |
7 | Сынып жетекшілермен жұмыс ДОІЖО және ДТІЖО, педагог- ұйымдастырушымен бірлескен жұмыстар | Үнемі | |
8 | Психология кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен толықтыру | Тамыз Қыркүйек |
Бекітемін_________
Мектеп директоры
11 сынып оқушыларын қорытынды атестаттауға психологиялық тұрғыдан дайындауға арналған жұмыс жоспары
Мақсаты: Мінез-құлқын және эмоцияларын басқара алуына үйрету, қобалжу сезімдерімен күресе білуге үйрету.
Міндеті: 1. Қобалжуға байланысты туатын жеке-даралық реакциялар туралы түсінік беру, оны жеңуге болатын мүмкіндіктер мен әдістерімен
таныстыру. Жүйке жүйесіне күш түсіруден сақтандыру үшін психологиялық көмек беру.
2. Эмоционалдық күйзеліс сезімінен арылуға көмектесу.
3. Сенімді мінез-құлық дағдысын қалыптастырып, стресске қарсы шығу.
І. Диагностикалық бөлім.
Мақсаты: тұлғаның жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекеттерін зерттеу
№ | Бағдарлама іс-әрекеті | Өтілу уақыты | Бағытталған іс-әрекет | Күтілетін нәтиже |
1 | Оқушылардың емтиханға дайындық деңгейін анықтау | Қыркүйек | Сауалнама | Дайындық деңгейін анықтау |
2 | «Стрессті анықтау» | Қазан, Қаңтар | Тест |
ІІ. Психопрофилактикалық бөлім
1 | Зейінді дамыту жолдары «Мюнстенберг» әдісі «1-90 сандар» әдістемесі, «Бурдон» тесті | Қараша Ақпан | Кеңес Практикалық жұмыс | Есте сақтауды дамыту тәсілдері |
2 | «Сенім менің - серігім» | Желтоқсан | Тренинг | Сенімділігін арттыру |
ІІІ. Түзету және дамытушылық бөлім
1 | «Радар» тәсілі | Желтоқсан | Тапсырма-жаттығу | Ойлау қабілетін дамыту |
2 | Емтихан кезінде өзіңді қалай ұстау керек? | Наурыз | Кинестетикалық жаттығулар | Емтихан уақытында өзін қалай ұстауды үйрету. |
3 | Жүйке-психикалық қысым мен қатаюдан арылу тәсілдері | Сәуір | Жаттығулар | Көңіл-күйді көтеру, қысымнан арылу |
4 | «Тілек», «Энергияны қайтару» | Мамыр | Мандаламен жұмыс | Қысымнан арылу |
Ү. Кеңестік бағыт
1 | Стресстен арылу жолдары | Ақпан | Кеңес беру | Қиыншылықтардың болдырмау жолдарын қарастыру |
2 | «Сізге көмектесетін азық-түлік мәзірі» | Наурыз | Кеңес | Есте сақтау, зейінді жинақтау |
3 | Есте сақтаудың тәсілдері, түрлері | Сәуір | Лекция, кеңес | Есте сақтау қабілетін дамыту |
Бекітемін_________
Мектеп директоры
ОЖСБ-ға психологиялық дайындық жұмысының жоспары
№ | Жұмыстың мазмұны | Жұмыс түрі | Мерзімі | Күтілетін нәтиже | Жауапты | |
1 | Әдістемелік бөлім | Қажетті материалдар банкін құру: сауалнама, кеңес, ескертпе, диагностика | Жыл бойы | Жинақталған материалдарды практикада қолдану | Психолог | |
ІІ | Диагностикалық | ОЖСБ тапсыруға баланың психологиялық дайындығы | Сауалнама | Қыркүйек | Оқуш-ң ОЖСБ-ға дайындалудағы психологиялық мәселелерін анықтау | Психолог Сын.жет. |
Стресске қарсы жаттығулар | Жаттығу-кеңес | Уақытында | Эмоционалдық қабілетін анық. | Психолог | ||
ІІІ | Психопроф. бөлім | Қорқыныш пен үрейден арылу | Психотехника | Қаңтар | Үрейді жеңу жолд. таныстыру | Психолог |
«Сізге көмектесетін азық-түлік мәзірі» | Кеңес | Қаңтар | Интелллект деңг. арт. тамақ-р | Психолог | ||
ІҮ | Түзету, дамыту | Емтихандағы мінез-құлық. Емтихандағы өзін ұстау ережелері | Мини-лекция | Ақпан | Өзін қалай ұстауды үйрету | Психолог |
Ү | Кеңестік бағыт. | ОЖСБ-ға дайынд. тиімді жолдары | Кеңес | Кезінде /ата-аналар/ | ОЖСБ-ға психолог. кеңес | Психолог |
ОЖСБ жағдайына психологиялық дайындық | Кеңес | Жыл бойы /оқушылар/ | Ата-аналарға психологиялық қолдау көрсетуге кеңес беру | Психолог |