ПЕДАГОГ ПСИХОЛОГ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР » Г.Безродных атындағы орта мектеп
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Г.Безродных атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » ПЕДАГОГ ПСИХОЛОГ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР
01
сентябрь
2018

ПЕДАГОГ ПСИХОЛОГ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАР

Педагогикалық-психологиялық қызметті ұйымдастыру.


Нормативтік құжаттар тізімдемесі:      

«Білім туралы» 27.07.2007  ҚР заңының 6-бабы, 2-тармағы 24-6 тармақшасына    сәйкес:

1. «Білім туралы» 27.07.2007 ҚР заңы.   

2.Психологиялық қызмет көрсету ҚР Конститутциясы.

3.Бала құқықтары туралы конвенция.

4.Орта мектеп психологының концептуалдық құжаттары.


Психологиялық қызметтің мақсаты: 

Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.


Психологиялық қызметтің міндеттері:  

1. Білім алушылардың тұлғалық, зияткерлік дамуына ықпал ету,  өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;  

2. Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;

3. Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.

4. Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;

5. Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен пеагогтерге консультациялық көмек көрстеу;

6. Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету. 





І. Психодиагностикалық бағыттар


Тақырыбы 

Жүргізу әдісі

Мерзімі 

Кімдермен жүргізіледі?

Қайда қаралады

1

Іс-құжаттарды толықтыру, жоспарлау


Тамыз 



2

 МАДС,   1-ші сынып оқушыларының мектеп өміріне бейімделуі.

5-ші  сынып оқушыларынының бейімделу ерекшеліктерін     кешенді  зерттеу

1.Керн Иерасек тесті

Автопортрет әдістемесі

2.«Саған мектебің ұнай ма?» /А.Лусканова/

«Оқу жылы сен үшін қалай басталды?»

Қыркүйек-қазан

МАДС,

1-ші сынып, 

5 сынып оқушылары

ДЖМ

3

1,5 сынып ата-аналарымен психологиялық диагностикалау

Жиналысқа қатысу Сауалнама 

Қыркүйек- Қараша

Ата-аналар 

ДЖМ

4

Бала психикасының дамуындағы кемшіліктерге тиісті мамандармен бірігіп, дифференциалдық диагностика жасау 

Диагностика 


Тамыз-қараша

Үйде оқитын, ОПМПК-да есепте тұрған оқушылар

Анықтама

4

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс

Жеке жұмыстар, диагностика

Қыркүйек, қаңтар, мамыр

Үйде оқитын, ОПМПК-да есепте тұрған оқушылар

Анықтама

5

«Оқуға мотивация»

Л.Г.Лусканова сауалнамасы

Қазан 

6,7,8 сынып оқушылары

Ата-аналар жиналысы

6

9 сынып оқушыларының кәсіби ой-ниетін, бағыттылығын анықтау

«Климов, Д.Голлонд», «СДС», «Қызығушылық картасы, А.Е.Голомшток» /Радиал баспасы 2005ж/

Қазан-желтоқсан 

9 сыныптар

Пед кеңес

7

Жас мамандарды, мұғалімдерді диагностикалау


«Сіз қандай мұғалімсіз?» «Мұғалім агрессивтілігі» А.Ассингер тестісі


Қазан

Жас мамандар

Пед ұжым 

ДЖМ

7

«Мұғалім әдебі», «Мұғалім мен оқушы арасындағы психикалық қарым-қатынас»

\Баяндама\


Сауалнама, анкета.


Қараша


Пед. ұжым


Пед. кеңес

8

11 сынып оқушыларын психодиагностикалық зерттеулерден өткізу

«Білгім келеді?»

Ф.Бизақова

Тест 

Қазан

Қараша 

11 сынып оқушылары

ДЖМ

9

Ақыл-ой дамуын диагностикалау

ШТУР

Желтоқсан 

9-10 сын.оқушы.

Анықтама 

10

«Темперамент типін анықтау»

«Айзенк» тест 

Қазан-Қараша 

5,6,7,8  сынып

Анықтама 

11

 Суициалды мінез-құлықты анықтау

«СБЗ» тест

І, ІІІ тоқсан

7-11 сыныптар

Анықтама 







Тақырыбы 

Жүргізу әдісі

Мерзімі 

Кімдермен жүргізіледі?

Қайда қаралады

12

Мектепке дайындық деңгейін зерттеу және дамыту жұмыстары

Диагностика

Қаңтар-сәуір

М.а.д тобы

Анықтама 

13

«Көңіл-күй барометрі», «Оқу мотива-сы» 

Тест 

Қазан 

Ерекше білім беруге қажеттілігі бар оқушымен

Анықтама 

14

Дарынды балаларды анықтау, тізімін алу

«Қауіпті топтағы» балаларды  анықтау

Дарынды балалармен жұмыс 

«Дарындылық картасы»

«СБЗ»,

Қазан 

Қараша Қаңтар

Сынып жетекші-р

7,9 сынып


ДЖМ

15

«Баланың балабақшаға бейімделуі»

Бақылау, қадағалау

Қыркүйек 

Шағын орталық 

тәрбиеленушілері

Ата-аналар жиналысы











ІІ. Консультациялық бағыттар


Бағдарламалық әрекеттер

Өтілу формасы

Мерзімі

Кіммен жүргізіледі?

Жауапты адам

1

Ата-аналарға арналған психологиялық кеңес пункті жұмысын ұйымдастыру 

Кеңестер жүргізу 

Тамыз

Қыркүйек

Үнемі

Ата-аналармен 

    /онлайн/

Психолог

Л.С.Жантубина

2

Мектеп ішінде жағымды психологиялық хал-ахуал орнатуға көңіл аудару.

Сұраныс  бойынша кеңес ұйымдастыру

Топтық, жеке кеңес

Үнемі     

Педұжым мүшелері

Ата-аналар

Оқушылар 


3

Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмо-налды күйзеліс жағдайда болып табылатын оқушыларға, педагогтерге психологиялық қолдау көрсету

Кеңес беру

Әңгімелесу

Үнемі 

Оқушылар 

Педұжым 


4

МАД,1-ші, 5-ші, 9-шы сынып пән мұғалімдеріне, ата-аналарға бейімделуге байланысты кеңес беру

 Әңгімелесу, кеңес

І-ІІІ тоқсан

Ата-аналар

Мұғалімдер

Ата-аналар жиналысы

5

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жеке жұмыстар   /қажет жағдайда/

Бақылау, кеңес, ойын-жаттығу

Ай сайын

Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар


6

Сынып жетекшілерін, ата-аналарды диагностика нәтижелерімен таныстыру


Тоқсан сайын

Мұғалімдер, ата-аналар

Ата-аналар жиналысы

7

9,11 сынып оқушыларын мамандық таңдауға бағыттау және емтиханға психологиялық қолдау жұмыстары

«Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер»

«Болашақтың 10мамандығы»

Желтоқсан

Сәуір

9 -11 сынып оқушылары


8

Жыныстық, гигиеналық тәрбие мәселелері бойынша кеңес беру.


«Қыз бала және қоршаған орта»

Кеңес беру, әңгімелесу 

Қыркүйек

7-11 сынып қыздары 

Қыздар жиналысы

9

«Депрессиядан қалай арылуға болады?»

Кеңес беру

Желтоқсан 

Педұжым 

Әдістемел. кеңесте





ІІІ. Ағартушылық-профилактикалық бағыттар 


Жүргізілетін жұмыстар

Өтілу формасы

 Мерзімі 

Кіммен жүргізіледі?

Қайда қаралады?

1

«Бала зейінін дамытудың жолдары»

Ескертпе-жадынама

Қыркүйек 

Ата-аналар 

Ата-аналар жиналысы

2

Бастауыш сыныптарға қабылданған балаларға арналған сауықтыру іс-шаралары

Тренинг

Психологиялық ойындар

ІІ тоқсан

1 сынып оқушылары


3

Педагогтерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық қолдау, жұмыстарын бақылау.

«Қысымнан арылу тәсілдері» кинестетикалық жаттығулар

Уақытында 

Мұғалімдер 


ДЖМ

4

Үйден оқитын оқушылармен жұмыс


Бақылау,  ойын-жаттығу

Айына 2 рет 

Оқушылар

Ата-ана


5

Оқушылармен жас ерекшелігіне қарай теңестіру жұмыстары

Тренингтер


ІІІ-ІҮ тоқсан 

5-6-7-8 сынып оқушылары 


6

1-ші сыныптың мектепке бейімделуі, 5-ші сынып оқушыларының орта буынға өту кезіндегі қиындықтардың алдын алу.

«мектепке саяхат»

«5 сынып еліне саяхат»

Тренинг

Қыркүйек 

1,5 сынып оқушылары


7

ОЖСБ тапсыратын сыныптармен психологиялық тұрғыдағы жұмыстарды жүргізу.

Кеңес 

Тренингтік жаттығулар

Псих.ойындар

Қаңтар-наурыз

4,9  сынып оқушылары



«Мюнстенберг» әдісі

«1-90 сандар» әдістемесі, «Бурдон» тесті

Қараша

Ақпан 


11 сынып


8

Әдістемелік бірлестік, педагогикалық кеңес, медбике  және ППК жұмысына ықпал ету

Кеңес беру


Тоқсан сайын 

Пед ұжым

Медбике



9

«Қыз қандай болу керек?»

Әңгімелесу , кеңес беру

Ақпан 

Наурыз 

7-8 сынып

9-11 сынып


10

«Ойынның бала дамуына әсері»

Шағын-дәріс

Қаңтар 

ШО тәрбиешілері

Ата-ана жиналысы






ІV.  Түзету-дамытушылық бағыттар


1

1,5 сыныптардың     бейімделу қиындықтарын алдын алу


Қараша –желтоқсан

1,5 сынып оқушылары

Қайда қаралады?

2

Суициалды мінез-құлықтың алдын-алу жұмыстары

«Мен өмірге құштармын» 

«Басқа түскен қиындық қатып қалмайды» тренинг 

Қараша 

Мамыр

Оқушылар

Ата-аналар


3

Педагогикалық     ұжыммен және жас мамандармен жұмыс


ІІІ-ІҮ тоқсан

Мектеп ұжым мүшелері


4

Дарынды балалармен

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары

ІІ-ІІІ тоқсан

Оқушылар 



5

Жеке тұлғалық дамыту жұмыстары

 Түзету-дамыту жұмыстары Тренинг


Оқушылар 


6

Жанжалдық тұлға аралық қатынастарды түзету


ІІ-ІІІ тоқсан

Оқушылар 


7

 «Радар» тәсілі

«Мюнстенберг», «1-90 сандар», «Бурдон» 

«Жүйке-психикалық қысым мен қатаюдан арылу»

«Тілек», «Энерияны қайтару»

Әдістеме. /Ф.Бизақова/

Тест, әдістеме 

Кинестет.жаттығу


Мандаламен жұмыс 

Желтоқсан

Қараша

Ақпан 

Сәуір 

Мамыр

11 сынып


8

Үйде оқитын оқушымен жұмыс

Түзету-дамыту жұмыстары 

Айына 2 рет

2 сынып 


9

Девиантты мінез-құлықты түзету. «Жаман-жақсы қасиеттер».

 «Өзін-өзі бағалауын арттыру»

 «Мен өз болашағымды қалай көремін»

Ойын

Тренинг

Тренинг

Қаңтар 

Ақпан 

Наурыз

Тиісті сыныппен


10

«Стреспен қалай күресуе болады?»

Жаттығу 

Қараша

Жас мамандар 












Ү. Әлеуметтік-диспетчерлік бағыттар


1

Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы дерекқорын қалыптастыру

І тоқсан


2

Шағын орталыққа жаңа келген балалардың мәліметтерімен танысу 

Қыркүйек 


3

Құжаттар, АКТ, (дефектолог, медбике, пед.ұйымдастырушы, ДТІЖО бірлескен жұмыстар

Қыркүйек 


4

Девиантты мінез-құлықты оқушыны анықтау

Қыркүйек 

ДТІЖО, ЮПТ, сынып жетекшілері

5

Аралас мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша өзара іс-қимыл нәтижелерінің мониторингін жүргізу

Уақытында 

Дефектолог

Медбике

Психолог

ЮПТ инспектор.

6

Кәсіптік құзыреттілік, функционалдық міндеттер шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша аралас- мамандармен жұмыс

Уақытында 

Дефектолог

Психолог

7

Сынып жетекшілермен жұмыс

ДОІЖО және ДТІЖО, педагог- ұйымдастырушымен  бірлескен жұмыстар

Үнемі 



8

Психология кабинетінің жабдықталуы және қажетті материалдармен толықтыру

Тамыз

Қыркүйек 












                                                                                                                                                                                                              Бекітемін_________

                                                                                                                                                                                                         Мектеп директоры


 11 сынып оқушыларын қорытынды атестаттауға психологиялық тұрғыдан дайындауға арналған жұмыс жоспары



Мақсаты: Мінез-құлқын және эмоцияларын басқара алуына үйрету, қобалжу сезімдерімен күресе білуге үйрету.

Міндеті: 1. Қобалжуға байланысты туатын жеке-даралық реакциялар туралы түсінік беру, оны жеңуге болатын мүмкіндіктер мен әдістерімен   

                   таныстыру. Жүйке жүйесіне күш түсіруден сақтандыру үшін психологиялық көмек беру.

                2. Эмоционалдық күйзеліс сезімінен арылуға көмектесу. 

                3. Сенімді мінез-құлық дағдысын қалыптастырып, стресске қарсы шығу.


І. Диагностикалық бөлім.


Мақсаты: тұлғаның жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ тұлғааралық өзара әрекеттерін зерттеу

Бағдарлама іс-әрекеті

Өтілу уақыты

Бағытталған іс-әрекет

Күтілетін нәтиже

1

Оқушылардың емтиханға дайындық деңгейін анықтау

Қыркүйек

Сауалнама

Дайындық деңгейін анықтау

2

«Стрессті анықтау»

Қазан, Қаңтар

Тест 



ІІ. Психопрофилактикалық бөлім

1

 Зейінді  дамыту жолдары «Мюнстенберг» әдісі

«1-90 сандар» әдістемесі, «Бурдон» тесті

Қараша

Ақпан 

 Кеңес

Практикалық жұмыс

Есте сақтауды дамыту тәсілдері

2

«Сенім менің - серігім»

Желтоқсан 

Тренинг 

Сенімділігін арттыру







ІІІ. Түзету және дамытушылық бөлім

1

«Радар» тәсілі

Желтоқсан    

Тапсырма-жаттығу

Ойлау қабілетін дамыту

2

Емтихан кезінде өзіңді қалай ұстау керек?

Наурыз 

 Кинестетикалық жаттығулар

Емтихан уақытында өзін қалай ұстауды үйрету.

3

Жүйке-психикалық қысым мен қатаюдан арылу тәсілдері

Сәуір

Жаттығулар 

Көңіл-күйді көтеру, қысымнан арылу

4

«Тілек», «Энергияны қайтару»

Мамыр 

Мандаламен жұмыс

Қысымнан арылу







Ү. Кеңестік бағыт

1

 Стресстен арылу жолдары


Ақпан  

Кеңес беру

Қиыншылықтардың болдырмау жолдарын қарастыру

2

«Сізге көмектесетін азық-түлік мәзірі»

Наурыз 

Кеңес 

Есте сақтау, зейінді жинақтау

3

Есте сақтаудың тәсілдері, түрлері

  Сәуір

Лекция, кеңес 

Есте  сақтау қабілетін дамыту


                                                                                                                                                                                           Бекітемін_________

                                                                                                                                                                                          Мектеп директоры


ОЖСБ-ға  психологиялық дайындық жұмысының жоспары




Жұмыстың мазмұны

Жұмыс түрі

Мерзімі 

Күтілетін нәтиже

Жауапты 

1

Әдістемелік      

бөлім

Қажетті  материалдар банкін құру: сауалнама, кеңес, ескертпе, диагностика


Жыл бойы 

Жинақталған материалдарды практикада қолдану

Психолог 

ІІ

Диагностикалық

ОЖСБ тапсыруға баланың психологиялық дайындығы

Сауалнама 

Қыркүйек 

Оқуш-ң  ОЖСБ-ға дайындалудағы психологиялық мәселелерін анықтау

Психолог

Сын.жет. 




Стресске қарсы жаттығулар

Жаттығу-кеңес

Уақытында 


Эмоционалдық қабілетін анық.

Психолог 

ІІІ

Психопроф. бөлім

Қорқыныш пен үрейден арылу

Психотехника 

Қаңтар 


Үрейді жеңу жолд. таныстыру

Психолог 



«Сізге көмектесетін азық-түлік мәзірі»

Кеңес 

Қаңтар 


Интелллект деңг. арт. тамақ-р

Психолог 

ІҮ

Түзету, дамыту 

Емтихандағы мінез-құлық. Емтихандағы өзін ұстау ережелері

Мини-лекция 

Ақпан  

Өзін қалай ұстауды үйрету

Психолог 

Ү

Кеңестік бағыт.

ОЖСБ-ға дайынд. тиімді жолдары

Кеңес 

Кезінде 

/ата-аналар/

ОЖСБ-ға  психолог. кеңес

Психолог 



ОЖСБ жағдайына психологиялық дайындық

Кеңес 

Жыл бойы 

/оқушылар/

Ата-аналарға психологиялық қолдау көрсетуге кеңес беру

Психолог 


                                                                                Мектеп психологы                     Л.Слям
Мекен жайымыз
Жетісу облысы,Алакөл ауданы,Үшбұлақ ауылы, Б.Жансейтов көшесі,7 үй

Жетысуская область, Алакольский район,село Ушбулак, ул.Б.Жансейтова,д.7
©2016-2021, Ресми сайт Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің "Г.Безродных атындағы орта мектеп" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru